26 maj 2012

Huset

Har varit i huset sedan 06.30 för att förfixa innan de starka killarna kommer...

Såååå galet skönt med ett öppet ljust boende efter 3 månader av mörker in Da Basement ( som dock varit väldigt mysigt och totalt annat liv, haha)

Ska " bara" flytta in det jag VILL ha, inga måsten, INGEN dynga kommer hit.

Lite möbler, bara sånt som verkligen betyder något.

Viktigast blir foton och tavlor, mina favvofat, muggar osv.

Det kommer att bli grafiskt svart/ vitt.

Det kommer inte att finnas 3 serviser, bara EN som är den jag gillar mest, bara schysstaste favorit vinglasen, går det sönder, går det sönder...

Less is more i detta fallet...

Superspännande....

Jag har hängt upp gardinerna som är i tunt tunt ulltyg, lätt cremefärgat som sitter på neutrala platser i huset, kan skymma utsikt, insyn men det släpper in ljus samt delar av rummet om man vill det- oerhört smart lösning...

Vill säga att det var min ide, men den fanns i huset, haha


Carpe Diem, fram för FRIA energier som inte blockas av en massa prylar

Det kommer att finnas ENORMT med kläder till intresserade- jag informerar.

En sak dock... ALLA väskor stannar, haha...

More is More- absolut, 100% min personlighet och JAG...

Inflytten idag blir LESS is more, och kärlek i varje grej.

Halleluja moment!

Happy lördag vänner, Elitloppet watch out, jag är löjligt taggad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar