25 maj 2012

RIK

Det låter patetiskt, det låter dumt, men ta mig sjutton vad jag är RIK!

Rik, rik, rik, rik... 

Jag tänker på det varenda morgon när jag ger mig ut i denna magiska miljö som ligger mitt framför fötterna, jag är såååå tacksam att det finns där.

Låter lite töntigt, det hör jag själv, men det är nästan en religös upplevelse varenda morgon, mindcontrol, energiboost och styrka långt in i själen, kan man börja bättre?

Tänkte tanken imorse på min runda om det har med ålder att göra, ja men ni vet, snacka hav, träd och sol...

Känner mig stark som en oxe, rak i ryggen, focuserad i blicken och stark i torson, underbar känsla.

Solen gör sitt, det ska gudarna veta...

Alla är glada, positiva, snälla och enormt kommunikativa...

Happy friday vänner - säg snälla saker till varandra!

Jag är fan lite religös efter dagens löprunda, jag känner det...ja, upprymd och high in the sky...puhh





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar