16 maj 2012

Total förnedring

Skit samma, här kommer den...

Jag brukar alltid blotta mina klumpigheter, mina hoppsan ojsan saker som blir eftersom att jag är yvig, gapig och amazonlik.

Detta har jag dock hållt inne med tills helgen, strödroppat det för några...

Under förra veckan så reste jag som en galning, jag hade två mål som skulle stengälla, träna varje dag och INGET socker...alltså INGET socker.

Vill bara betona att det inte är någon diet, utan bara sluta trycka sött för tänder, kropp och hälsa, får ju i mig gifter iallafall.



Det resulterade i att jag hade bra förbränning, alldeles för lite mat på dagarna eftersom allt gick omlott, vägrade att köpa något litet sött eller någon sunkig halvbrun banan bara för att få energi, jag väntade ut rätt place...puuh.

Gick JÄTTEbra - NOT.

Jag kom till Statoil i Nässjö sent på eftermiddagen, jag var TRÖTT som en hund tankade bilen, gick på toaletten, hittade en liten keso (jippie...eh) kände att om jag inte hade hittat den så hade jag köpt sött för att överleva, just då kände jag att jag skulle kunna lägga mig i bilen,  toksomna och suga tummen, typ.

Att kunna lägga sig när som helst och gå in i koma är INTE jag, jag är oftast väldigt stark med mycket energi och mental uthållighet...INTE då.

Gick ut i bilen, öppnade min keso (stönade högt av lättnad, närhet till mättnad, inte lycka), startade bilen och körde...

KAADUNKDUNKDUNK...

Satte keson i halsen, tappade förpackningen i knäet och...

-VA FAAAAAN, neeej, shit...ohhh.

Jag hade glömt kvar bensinslangen i bilen, en liten buckla på min fina svarta bil och en slang som brutalt kastades i marken, sprutade lätt bensin och delade sig på mitten.

Hela jävla macken stannade upp för att kolla, normalt så hade det inte varit något somhelst problem om det inte vore för att jag kände mig så galet brudig som jag aldrig annars känner mig.

 Mina skyhöga stövletter, utsläppta hår och klänning var så jävla fetfel, det blev så galet mycket "brud" när jag reste mig ur bilen och blottade vem Einstein var.

Bestämde mig blixtsnabbt att jag INTE kunde påverka situationen, det var bara att lägga sig platt...

Gick in, garvade lätt, bad om ursäkt, skyllde på uteblivet socker, han var inte med på den ironin så det kunde jag skitit i att säga, han frågade två gånger " och vem äger bilen"?

 Andra gången han frågade så tänkte jag... frågar du EN gång till så kommer jag att börja käfta på riktigt, bilen ÄR min, ok?

RIKTIG BRUD disträ grej.

Eftersom jag har goda inside kontakter på Statoil så var jag tvungen att fråga min kontakt hur ofta det händer att folk glömmer pumpen kvar i bilen och det gör de regelbundet...puuuh, lite skönare.

Det är inte jag att köra med pumpjäveln kvar i bilen - INTE alls...

Det har aldrig tidigare hänt - kommer ALDRIG mer att hända!

Total förnedring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar