4 maj 2012

themurolab - Barcelona


this is not art, this is decoration
  I måndags så stod de bara där, bara sådär, rakt framför mig.
 Två lovely svarthåriga, kreativa, handlingskraftiga, utstrålande,drivna kvinnliga varelser,
Jessica & Laura från Barcelona
De driver themurolab.com som är ett helt genialisk företag som öppnar upp möjligheterna för alla oss som vill bestämma själva och väldigt gärna vill ha annat på väggarna än Gallerix eller IKEA ( jag hårddrog det hela nu, ok) eller som inte har stor plånbok för att kunna köpa "riktig" signerad konst för en massa pengar.

De jobbar både med kända och okända konstnärer samt fotografer som INTE sätter sin signatur på verket,utan det signeras med themurolab, så man får aldrig veta vem som målat tavlan, dock one of a kind!

Man kan dessutom själv vara med och bestämma vilken färgnyans man vill ha på sitt verk.

Ni MÅSTE gå in på länken och kolla deras hemsida med alla möjligheter som öppnar sig där.

Fantastiskt bra ide`och super nice tjejer, hahah

Gå även in på deras fb sida och gilla... 

Jag vet att bilderna är för stora för sidan, men jag blev helt till mig och lät dem vara som de är.

See you soon girls!!!


 Gissa om jag önskar att jag var med på den här plåtningen, hahaha

Yes yes...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar