30 maj 2012

Raffa går loss

Vet i fan vad det är som händer med mig?

Tant Raffa på riktigt typ, eller nästan eller inte... eller ABSOLUT, herregud!

Puuhh, jag blir religös av fint väder och havets höga luft när jag är ute och springer...(nytt)

Jag har kommit på mig själv med att gå bananas, få adrenalin körningar när jag går på Ikeas förvaringsavdelningar, men allvarligt alltså???

Jag går just nu igång på att organisera mitt nya hem i microdetalj, dolda, funktionella förvaringssytem som inte kostar en krona, nästan, men som tokstyr upp mina garderober, lådor och ger varenda pryl en plats...
När jag hittar varje plastförvarings plats så andas jag högt, euforiskt svinnöjd...lite läskigt faktiskt.
Mina bestickförvaringar kostar 19:-/ st x 2 = 38:- moooaahhh, läääskigt billigt.

Mitt i detta så sitter jag och lyssnar på franska NRJ på radion, fattar inte ett ord och den franska reklamen suger....hur fan kom den kanalen in i min radio - allvarligt?








Tvättstugan struktureras...






Just nu väldigt rörigt, men sjuukt fantastisk havsutsikt HELA tiden, hahaha.

Jag glor och glor och glor på det stora havet som om det ska försvinna any second, vad är det för fel på mig?

Håller jag på att bli vuxen?

Känner in varenda möbel och pryls plats eller  betydelse.... fram för Feng Shui och levande rörliga 

energier i hela huset, med enormt ljusflöde från...(nu kommer det igen, hahah) det fantastiska havet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar