31 maj 2012

Titta mamma, en NINJA!

Ja, exakt så var det när Wiggo och jag var i Egypten i påskas...

På väg ner till poolen, så ropade och drog Wiggo i min arm...

-Mamma, titta titta, en NINJA!

Jag trodde att jag skulle skratta på mig, för visst sjutton satt kvinnorna där som värsta Ninjorna med endaste ögonvitorna blottade...

Själv så drog jag i min bikini för att dra ut tygbitarna så mycket det bara gick för att täcka upp lite

 extra kött, samtidigt som jag förklarade för Wiggo att det var de egyptiska fruarna som var svarta från

 topp till tå,  att de ville ha sina kläder på sig, på solsängen, i poolen, i restaurangen dessutom i 38:a

gradig värme...inget konstigt alls.

Helt seriöst, så var det inte helt lätt att stå halvnaken med sin son och trovärdigt förklara de skilda världarna...jag menar seriöst!

De egyptiska kvinnorna med endast blottade ögonvitor och Wiggo med sin mamma som knappt fick in torson i bikinin...hahaha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar