11 oktober 2011

Årsmöte Aktieklubben


Årsmöte Aktieklubben & Elitloppspumorna...



Vi har vårt årsmöte i slutet av veckan.

Ett årsmöte där genomskinliga, veka, tysta, osäkra, tillbakadragna, blyga o icke drivkraftiga kan stanna hemma...PUNKT!

Dresscode: Pennkjol, brillor, hår uppsatt med penna o valfri sekreterartopp.

Det är viktigt att håret är uppsatt med en penna så att vi på gemensam nedräkning kan släppa ut 

svallen så där...hoppsan ojsan då, jag tappade visst min penna, hoppsan hoppsan, haha

Brillor är bra, för då har jag en chans att ytterligare använda mina aktiebrillor en fjärde gång, mina låtsasbrillor...my god, dumma brud men fakta.

PÅ AGENDAN:

1.Dagens status hos alla - mooaahhh

2.Våra aktier & pengar

3.Berlin

4. Elitloppet

5. Mallis

6. Framtid

7.  Kommande tennistävlingar på Kungliga.

Bäst av allt - detta är på riktigt och cirkeln är sluten, stängd och låst.


ME LIKE!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar