10 oktober 2011

"Knullandes"

Ok, det blev inte tydligt, utan JÄTTE tydligt när vi käkade gemensam frukost i söndagsmorse...

Min lilla goding är på väg in i en ny nyfiken, "störrekille" fas än hans mammas hjärna hänger med eller

VILL hänga med på.

I söndagsmorse så var det gemensam samling vid tv:n kl 08.00 för då förklarade barnets far hur viktigt

det var med formel 1:s start, som just då startade någonstans i Asien o kunde ses på tv...

Jag drog ut för att köra milen i det magiska vädret, kom hem, duschade och satte mig till nybakade scones och VI var alla samlade, so far...so good.

Vi satt och snackade om lite allt möjligt när Wiggo börjar skratta ända ner ifrån tårna, ett mysigt, innerligt galet barnskratt och sa..

-Mamma, kommer du ihåg filmen från igår, som de knullades, sa han o tokgarvade igen...

Jag visste inte för en sekund om jag skulle skratta eller vad?

Tittade snabbt upp på en mycket förvånad Klas som tittade sådär konstigt på mig och typ...undrade vad vi gjort men sa inget utan bara glodde.

Jag kände hur jag höll kvar en låst blick i hans ögon, tänkte att det hade varit bra om han kunde börja

snacka om NHL i globen som han varit på, jag kände dessutom för 3 sekunder att jag sjönk från 42 år

till 12 år o lätt olydig, kände också att jag ville bränna av en kommentar som typ...

-Jo, jag väckte Wiggo vid midnatt för det var en så sjuukt bra  "vuxenfilm", är det var du tror eller?

Kände mig faktiskt dum...

Wiggo garvade och tyckte verkligen att han och jag hade den här "knullandes" filmen som vår grej - NOT!!!

Vi skulle lägga oss i våra sängar, han var klar, tv:n på och LA Gigolo med sjuukt snygge Ashton Kucher i huvudrollen...

Jag gick o borstade tänderna medan Wiggo låg helt knäpptyst o började kolla filmen medan jag gjorde vid mig...

Jag kom in och såg "värsta" naken sexscenerna avlösa varandra, då jag handlöst kastade mig över fjärrkontrollen för att byta kanal...puuh

Wiggo flög upp och skulle ta fjärren ut min hand...

-Men mamma, BYT INTE....

-Jo, vet du vad Wiggo, det här var brutalt som de kramades ju ( sa jag för att inte behöva ta tugget precis just då)

-Men mamma, de kramades inte, de knullades ju...sa han nöjd o nyfiken.

-Åhh jag vill se, mamma.

-Eller hur darling, det här är ingen bra film för dig, även om Ashton Kucher är FAB (tänkte mamman)

Jag har skitsvårt för att min lilla goding håller på att bli kille och inte längre pojke...

...jag VILL, men VILL inte...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar