13 oktober 2011

Cocktail kollektion 2011

Det bara väller in paket i huset, fullt med sååå snygga festplagg.

Egentligen så är det INTE festplagg i ordets rätta bemärkelse, för samtliga plagg går utmärkt att styla

ner med grov strumpa, platta stövlar, stickade tillbehör och därmed göra motsatsen och dressa upp allt 

till PARTY!!!

Några av mina favoriter har precis landat...

Fler bilder kommer...



 Ulljersey, sååå jävla snygg.

För mig är denna grymt vardagsplagg, men självklart så är den även fab som fest.


Samma som ovan fast utan bälte,

3 kommentarer:

  1. Super fina klänningar! Finns dom i någon butik i Malmö eller är det bara Stockholm?? Har ni någon hemsida? Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. Neeej, de finns i Malmö butiken på Kalendegatan, jag checkade precis vår hemsida och de har inte lagt upp katalogbilderna ännu, de är skit fina...
    Om du kollar i butiken så fråga efter Mia som är butikschef o be henne visa mina favvosar...
    Du kan verkligen gå in o kolla UTAN att du behöver känna tvång...
    Kolla annars hör av dig!
    KramKram
    V

    SvaraRadera
  3. Såå bra att dom finns i Malmö, då skall jag dit och kolla... Kram A

    SvaraRadera