11 oktober 2011

Primebootsflocken


Primeboots...

Blev så inspirerad på tenniscupen i fredags av alla Primeboots som var ute och spatserade i sina

Acnejeans att jag på söndagen beslöt mig för att plocka fram mina gamla Primeboots (ni vet de som är

utan zip mitt bak), ja, ja, ja...lite crayzy får man ju va, eller? - NOT

Var lite sen när killarna kom och hämtade mig inför två stycken hockeymatcher, så jag stoppade helt

enkelt bara i mina två näpna storlek 40 fötter...utan strumpor, rakt i mina "gamla" Primeboots och åkte 
till Sollentuna ishall...

Den dumma bruden förfrös nästan samtliga tår, endast den tjocka stortån klarade sig med blotta förskräckelsen...

...sedan så är jag av den karaktären att jag ALDRIG skulle stå och gnälla när sådant här händer, aldrig,
här biter vi ihop.

Vi var 6 stycken hockeymammor med Primeboots, jag var den enda som hade de gamla utan zip, 

vilket jag gav mig själv plus i kanten för, jag skiljde mig en aning....medger dock att jag tycker att det 

är sjuukt läskigt med flockbeteende och bara flyta samman i en massa - moooaahhhh
Don`t like!
När K o jag träffades för 17 år sedan så var han väldigt tydlig när vi reste...

...han la ingen värdering i vad jag hade på mig när vi reste eller hur höga klackar jag

hade när vi skulle gå på stan en hel dag, bara jag INTE gnällde, punkt!

Så blev det...

Satan vad jag har flugit långflygningar i för tajta o för låga jeans.

Ni vet när man sitter i flygstolen och bara ska skifta ställning från höger till vänster sida, en liten liten

förflyttning och HELA skinkpartiet liksom bara  väller ut och kippar efter luft, då blev jag tvungen att

resa mig upp, ställa mig med rumpan mot fönstret för att leta reda på trosorna som bara vecklades ut

där över linningen, knö tillbaka dem

böja sådär osexigt på knäna, ta tag i en hälla på varje sida av jeansen och dra upp för

kung o fosterland under tiden som jag fick stoppa in handen på sidorna o pressa ner köttet till

ursprungsplacering...allt detta i tysthet, inget gnäll.

Sån är jag - INGET GNÄLL (när det gäller just precis exakt att resa eller promenera i fel dress,

hahaha)


OBS! Jag tycker att de ÄR skitsnygga när man lullar runt i dem själv, skitfina helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar