22 oktober 2011

Tyg att dö för....

 KaDeWes tygavdelning i Berlin - mooaahhhh

Har man den sjuka läggningen att gå igång på magiska tyger och kvaliteter så är detta platsen att vara på 
 - jag går ALLTID hit, det tillhör en av mina "måste" ställen varenda gång jag är här.


Vet inte vad jag skulle sy av detta siden fjäder, paljett tyg, men magiskt är det.
Det är magiskt att titta på, magiskt att röra, magiskt att drömma om och kreativiteten skjuter i höjden.

Det kostar 2000:-/metern

Helt galet snyggt, roligt delikat tyg - me like...

Därefter så är det raka vägen till Moetbaren och förtränga...hahahaha

Fast det är klart, om jag skulle cruisa omkring i en sådan fjäderbeklädd dress med min öppna mun, så

skulle det lätt bli lite hönsgårds feeling - mot min vilja!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar