7 oktober 2011

Trosa på väg...

Trosa på väg...

Ja, så kan jag milt framställa det.

Polerad, fixad, pyntad, kittad, packeterad och glossad...ja, ni hör...det räckte liksom inte.

Nästan en heldag med möten var avklarad när jag satte mig i bilen för 5:e ggr för dagen...
Upptäckte att jag hade något knöligt på baksidan av låret...what the fuck?

Hur är det möjligt att jag jobbat en hel dag med en bula mitt bak UTAN att märka det, allvarligt?

Jeansen är som ett second skiin, ingen luft alls någonstans, därav förvirringen.


Jag har alltså lyckats hälla i mig i mina ubertighta jeans, lyckats jobba mer än en halv dag...med en trosa 

ihopknölad på baksidan av låret, eh?

Det var dock inte dagens trosor som ålat ner sig till bakbenet - NOT, de kommer inte en micromillimeter, så vet ni det.

Det var ett par som byggt bo i jeansbenet sedan senaste användningen - jag är inte bara glad o entusiastisk...nix,  utan även förvirrad, hahaha

Happy fredag vänner!
Har en mysig sporthelg med Wiggo, Klas roar sig kungligt med NHL i Globen hela helgen

2 kommentarer: