5 oktober 2011

Moders hjärta

Åhhhh, så möttes vi igen efter flera dagar ifrån varandra...

Åhhh,  så fab, åhhh så HEL jag blir, lycklig och happy ...

Min koalaunge, min stora lilla kloka darling!

Fantastiska, mysiga Wiggo - det BÄSTA i hela livet!!!

Created by två STOLTA föräldrar!

Wiggo har tidigare förbjudit mig att klippa honom, jag kan klippa ok och gjorde det när han var liten...han vill till stan, få tvättat hår, sitta i massagefåtölj och ha en egen tjej som är HANS frisör, hahah

Nytt imorse var detta:

-Mamma, jag måste klippa mig igen!

-Redan?

-Mm...det hänger liksom i ögonen ( vilket det absolut INTE gör)

-Ok...jag får ringa Yasemine

-Men vet du, jag tänkte att du kanske ville klippa mig igen, så kan jag få 100:- eftersom Yasemin kostar 350:-, så har du ju sparat 250:-

-WHAT???

Helt jävla nytt att han försöker göra buisness med mig, mitt sluga lilla barn som börjar förstå att det är kanon om det kommer in pengar mer än från veckopengen.

Jag har INTE okejat några pengar till honom däremot så blir det klippning ikväll, hahaha.

Vicky, wake up...nu börjar det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar