6 oktober 2011

Naturell...eller?

Tillåt mig säga att det är exakt den här typen av bilder som får mig att rusa till stan och köpa på mig 

"nude" gloss eller lipsticks, ja, jag skriver flertal för det är exakt precis så det är...puhhh.

Kolla hur galet vacker och naturlig Giselle är på denna bild...

Ser så naturlig ut och är så full make:ad...

Ingen och åter ingen ser ut så här naturligt...

Vill man se ut såhär så är det full makeup som gäller...

Som sagt, varje gång jag går igång på någon bild liknande den här så fyller  jag på "nude" lagret som en liten hamster.

Jag har 7 olika nude gloss/lipstick i min låda däruppe, oavsett hur jag än målar mig så blir jag allt annat
 
än snygg...

...blir grå, genomskinlig, gulaktig, munnen flyter ut i ansiktet, typ, blähää

Jag vill stråla fräsch naturlighet..."jag har precis gått upp och jag hade ingen tid att fixa mig, typ"
 
Att man sedan har stått och fixat naturlig look i ett halvt liv, det kan man ju skita i, eller hur?

Mycket YTA nu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar