23 oktober 2011

Jag VILL tacka H&M...igen

Efter fin och timlång introducering av Moet Ice på KaDeWe så siktade jag in mig på att ÄNTLIGEN 

köpa min klassiska svarta, vrålslimmade tighta DolceGabbana dress som jag saknat ända sedan

"Mother of the Law" cruisade omkring i sin under tennisveckan i Båstad...

När hon sov med öronproppar och gud vet allt, så gled jag upp och hällde i mig i hennes 

designkreationer och bara "övade", det var då som jag insåg att en tidlös "Dolce" kommer jag alltid att 
 ha användning för...jag har annars svårt att köpa svindyra plagg som INTE håller...

Efter två mäns uppmuntran så cruisade jag iväg till Dolce Gabbana avdelningen, konstaterade att 

klänningen för denna säsongen hade en liten "söt" ärm...gillar INTE söt och gillar INTE ärm men 

tänkte ändå att det var skillnad när två stycken män hejade på och liksom uppmuntrade eller hur?

Problemet var bara att skiten var "för"lång, mitt på vaden...trendmässigt så får det vara exakt hur 

"rätt" som helst men på mig blev det FETFEL ...

Ok, strl 38 satt som en smäck över rumpan och övre torso, men min midja TOKstor....

Hmm, jag ville verkligen ha klänningen, men att köpa en dress för 3700:- och direkt lämna till skräddaren - finns INTE och jag skulle inte hinna, men ni fattar - galet och dumt

Egentligen så finns inte dressar för 3700:- för mig,  oavsett, eftersom jag HELA tiden vill byta och jag tröttnar.

Jag LA ner projekt "Dolce" fastän jag hade en fanclub, shit, shit, shit...

Så jag vill tacka H&M för min koboltblå lilla baldress för 279:-, jag la upp den i ett nafs, dansade runt med uppsatt hår, kockens önskan, hahaha

Min söta pappa ville väldigt gärna önska hur jag skulle ha håret,...är van att bestämma själv, men det gick kanon.

Hans pinguinsuit blev hemma, VI var sist ut från balen och han har ont i sitt dansknä idag, hahaha

Ni som känner honom VET vad jag menar!

OK, det var verkligen bal men man fick även ha korta klänningar, annars så hade jag INTE blivit godkänd av familjen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar