13 oktober 2011

Svägerske kärlek


Detta låg i boxen idag...
En försändelse full av KÄRLEK, hahaha

En av mina lovely svägerskor, inte från modellen på Österlen som har HELA köket fullt av rosa  Kitchen Aid prylar och som lägger lavendel i sina strösockerburkar...nej nej, utan ifrån den andra fantastiska, shipyardowner bruden...

...eller såhär älskade Annika,neej,  från Louis Vuittons lillasyrra, ja, det passade bättre...

Louis Vuittons lillasyrra var på Ullared och köpte där två passande återvinningsbara, praktiska, gula (

så man hittar dom) shopping påsar som jag kan ha när jag ska handla på Skeppet i Lidingö 

centrum...tyckte hon.

Ivana (jag, blingbling ryskan i mig, more is more bitchen i mina gener) kan ta med pantflaskor i de gula tydliga påsarna och därefter stoppa ner min mat och åka hem.


Hahaha, vi hade kollektivt garv i hallen när jag packade upp dem.

Puss & Love you darling...

Lidingö IVANA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar