18 maj 2011

Baby Foot -test

Kära vänner!

Som ni vet så står jag stadigt på jorden, stabilt, balanserat...
Jag älskar att få fötterna fixade, men har svårare att få ändan ur vagnen och boka upp tid.

För mig är fotbehandling terapi och fullständig njutning, dessutom så brukar jag tappat ett par kilo efter

varje behandling och blir dessutom lite lättare på foten...

Nu har jag hört otroligt mycket om  den här metoden att jag bestämt mig för att testa den.

Man tar på sig ett par plastsockor som man ska sitta med i 2 timmar, i sockorna så är där en gele som sätter igång  en process där huden under 1 veckas tid, helt själv kommer att trilla av...

Jag VET, det låter heeelt otroligt...vi får se

Nu jädrans ska här testas något för mig HELT nytt...

BABY FOOT...

Deep Skin Foot Exfoliation!!!

Jag kommer att dokumentera ALLt så får vi se om och hur det fungerar.

Start blir imorgon eftersom jag har pressvisning hela dagen idag...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar