30 maj 2011

BabyFoot - uppföljningen

Kommer ni ihåg vad jag gjorde i tisdagskväll...

Satt på rumpan i två timmar och väntade på att min BabyFoot behandling skulle knö..s in i fötterna.

Sedan så stod det på förpackningen att det kunde ta mellan 5-7 dagar innan det döda köttet skulle trilla av.



Jag har väntat och undrat och jag kan informera om att ingenting hände innan den femte dagen...nu ömsar jag dött kött typ precis hela dygnet och undrar ni hur det ser ut i min säng och mitt lakan så kommer ni INTE att få någon bild på det, not nice...men hud är där och DÖD är den, hahah


Det är lite förnedrande att visa sunkiga fötter, men vad att göra när eländena nu ser ut som de gör:

Varsågod och fortsättning följer...


Ömsning precis hela tiden...

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. var köper man produkten? Veran

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå köpa och prova:-))) /J

    SvaraRadera