6 maj 2011

Dagens Diss...

Jag älskar snygga bilder...

Jag älskar bilder på snygga människor...

Louis Vuitton älskar jag också...även om min yoga syster har patent på det i familjen...

Senaste kampanjen förstår jag ingenstans...

Undernärda transvestiter, glamrockare med menlösa uttryck, dock coola frisyrer...

Neeej, don`t get it at all...

Vill dock förtydliga att allt INTE måste vara vackert, perfekt eller stöpt i en speciell form, absolut INTE...
 Vad som är snyggt är upp till betraktaren och just den här betraktaren tycker - NEJ TACK!

Ok, sedan så har vi Pradas nya eyewear kollektion...hm?

För den som har stilen och ansiktsformen och passar i dessa har jag inget att säga om...däremot så kan jag säga att majoriteten av alla kommer att se ut som pajasar i dessa märkliga 60-tals brillor...

Otroligt pressvänliga...

På tal om clown...!!!

Ni vet mina jagade "JÄTTE" brillor som jag fick K att jaga i New York...

Han har beställt ett par till mig som överraskning....vilket är sååå otroligt schysst...

Vi får väl se hur mycket clown vi får där....ALLT dokumenteras såklart, förnedring på hög nivå, hahaha

Lite fredags DISS innan vi HISSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar