4 maj 2011

Sailor Hanson & Captain Petter...eller?

Herregud, vad ska man säga?

Jag var iallafall glad o gillade redan då att klä ut mig....

... för visst var det så du tänkte lilla mor?

Inte tänkte du väl visa upp din lilla mätta unge såhär, eller??

Visst var det maskerad, eller?

Jag håller som mest på att ladda för min segling i nästa vecka med Presshaggan, Pernilla InBetween, Petter & crew.
Min seglar vana måste väckas till liv, så jag tänkte att vad kan väl vara bättre än en riktig bild på en seglartjej, dessutom MÄTT.

Jag ska alltså till havs nästa vecka med ett helt underbart gäng, vi ska tävla i skärgården med stora segelbåtar - skeppohoj!!!

Ska leta upp lite seglarkläder nu när jag blivit så inspirerad av min egen barndom - tjohoooo

SKEPP OHOJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar