31 maj 2011

Brillor ?

Nu skulle jag behöva era åsikter, vänner.

Jag har gått och funderat på att skaffa mig glasögon som en accessoar, jag SER kanon så problemet ligger inte där.

Jag kommer framöver att beträda lite nya marker, vara i centrum men också vara i lite stramare miljöer, info om det kommer lite senare...

Tänkte att det kunde vara bra att samla ihop  den yviga tantens första intryck...


Klart att det kan ske utan brillor, men jag tycker att det hade varit lite roligt att ge ett omedelbart (helst) lite skärpt intryck, hahaha...svårt va?

Jag har ingen som helst support av killarna i min familj...

En tycker bara att det ser konstigt ut och liksom inte så snyggt...den andra säger bara att det inte finns några brillor i HELA världen som kan samla ihop min person...kärlek va?

Men ni fattar nog vad jag menar...

Jag har ett par favoriter men vill verkligen höra era röster...

Vilka tycker ni?


 Shit, så allvarlig jag blev...direkt liksom, hahaha

Oskar Magnusson bågar


 Lite mer vanlig modebåge...

Bruuns Bazaar


Funkar med mössa - inte helt oviktigt...


Viktig med mössa liksom...

Snacka om allvarlig tjej och munnen helt stängd...

11 kommentarer:

  1. Svårt..
    lägger min röst på första o sista...

    SvaraRadera
  2. Röstar inte på någon om du ska se så allvarlig ut:-)
    Men annars gillade jag tvåan.
    /Lena W

    SvaraRadera
  3. 3an vicky
    kram camilla larsen

    SvaraRadera
  4. Är inte ettan o trean samesame?

    SvaraRadera
  5. Ettan. Assnygga. Har också funderat på fashionbrillor... Måste undertrycka min seriositet, min personlighet sviker mig lite i det avseendet... ;)))

    Goood luck!

    SvaraRadera
  6. Inte undertrycka - UNDERSTRYKA, skall det stå...

    SvaraRadera
  7. 1:an! Gärna lite glada miner, för det kan man väl vara även om man vill ge ett skärpt intryck....fast det gör du ju alltid iaf
    Kram
    /K

    SvaraRadera
  8. Snygg Fröken Allvarlig :)
    /Eva-Lena

    SvaraRadera
  9. förresten, grym arm på sista bilden PUSS

    SvaraRadera
  10. Helt klart nr 3! Kram på dig //Nina

    SvaraRadera