27 maj 2011

One million dollar, baby

Dagens tips vänner!

Den absolut mest magiska, grymma, exklusiva, knäsvaga herr parfymen på marknaden just nu ÄR:


To fuckin die for...

Min personliga hållning till förpackningen har varit att jag verkligen tycker att den är "svennebananig", vem vill ha en guldtacka - nej tack...jag gillade iallafall inte den, men det visade ju sig att det INTE spelade någon roll...hahaha

För er som vill skrämma liv i mannen, för er som vill impa på daten, för er som vill överraska, för er som vill ha en upplevelse...varsågod!

Skit i förpackningen!
Vi satt på Puro Beach när det kom en helt magisk doft bakifrån..."vi" vände oss om och där stod en helt vanlig tysk kille med fjunmustasch och keps, doften kom igen och jag var verkligen tvungen att resa mig och fråga vad han hade för parfym..

-Paco Rabanne, på knaglig tyskengelska...

Herregud, vilken doft...på riktigt så luktade han EN MILJON kronor FAB...

Den luktar INTE som alla vanliga, den är så god att man vill krypa in i porerna på den som bär den och det vill inte säga lite, hahah

Ok vänner, Paco Rabanne is back!

2 kommentarer:

  1. O lala Vichy, men på beskrivingen på denna tyska kille så verkar han inte vara din typ? Alltså krypa in i porerna på en tysk med fjunmustasch? ;)Njäe!? Men jag måste nog ta en sniff på denna parfym för att du beskriver doften som så magisk! ♥ Ha en fab week-end, baby! / Fia

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Fia, vet du...
    Det var mer för att beskriva händelsen,en ICKE, i mina ögon attraktiv man, fick min TOTALA uppmärksamhet, jag blev distraherad mitt i ett samtal på grund av denna doft...
    Den reaktionen är GULD för mig, det innebar att han touchade luktsinnet som en tournado, hahah
    OBS!Jag köpte med den hem, alla vi köpte med den hem så att vi kan krypa i porerna där, hahaha./Kram o hoppas du gillar den

    SvaraRadera