3 maj 2011

Stella McCartney and I

Jag har investerat i nya lovely Stella McCartney träningskläder som jag är barnsligt nöjd med.

Jag hann naturligtvis bara att prova, konstatera att det var just dessa plagg som ska ge mig styrka i min framtida träning innan jag bokstavligen "knödde" ner det hela i påsarna.

Det hela bidrog till att alla plagg på bilderna som ligger på golver ser  HEEELT bedrövliga ut, skrynkliga och skriker på hjälp, men men...det hjälps inte.

Jag kan däremot tokgarantera att när det trycks på denna kropp så är de INTE skrynkliga någonstans

Jag gillar dem starkt och är sååå glad o nöjd...

Lite läderkänsla med nät lite här o där för luftning av köttet, skulle även kunna kallas för AC eller klima, hahah

Visst, lite Tant Raffa skulle det kunna bli...men neeeeej...NOT!




 Korta brallor som på bilden samt långa som översta bilden...

 Sedan så drog jag över till Nikestore och hittade en slimmad grym dryfit jacka med korta ärmar - me like...

Däremot så gick eller går dessa dojjor INTE att uppbringa någonstans och det ÄR såååå galet frustrerande, grrrrrr

Ingen vet ett skit om dessa dojor....


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken kroppsdel är du mest resp. minst nöjd med hos dig själv?Varför inte tant Raffa denna gång?
    Ha en bra dag!
    Häls. Birgitta

    SvaraRadera
  2. WOW super fina kläder, nästan så att man blir sugen på att börja träna..haha känner att jag måste ta tag i det på riktigt.... Angelica

    SvaraRadera