25 maj 2011

BabyFoot test

Igår var det dags att testa av den fantastiska fotbehandlingen som heter BabyFoot...

Jag ÄR en fotfantast, älskar att göra vid mina fötter o njuter av fotmassage.

Tyvärr ingår det dock ingen fotmassage i det här paketet...

Det är en hemmabehandling som man gör under 2 

timmar i stillhet....det är det svåraste momentet, shit alltså.




Man tvättar av sina slitna fötter och trär därefter på de små näpna plastsokorna som är fyllda med någon magicgel...?

Sedan sätter man sig och väntar i två timmar...
...tro nu inte att man kan halka runt och gå omkring i dessa strumpor - NOT.

Tokförenat med livsfara, så det är bara att vänligt sitta med skinkorna i samma position tills dess man bör ta av dem.

Jagglömde naturligtvis att bunkra upp med gott att äta och dricka, satt med 2 dl colalight som jag så vänligt fick sitta och fördela på tiden - not good.

Nu gör jag det mest förnedrande och det är att visa upp mina vidriga fötter som jag står sjuuukt stadigt i...
...JA, de är missskötta under vinterhalvåret, hemskt vidrigt, okvinnligt och farmaredotter, usch.

Nu ska BabyFoot råda bot och för att resultatet ska bli bra så måste jag ju visa upp "FÖRE"


Shit vad jag satt...

Inom 5-7 dagar så ska skinnet trilla av...

Håll ut...fortsättning följer - yyiihhajjj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar