4 maj 2011

RAWfood sister...

Jag satt där i baren på mitt stamhotell i Göteborg och inväntade min lillasyster som bara skulle spontan komma förbi...

Jag satt med min gratis godispåse i följe...

Jag satt och funderade på NÄR, inte OM, jag skulle trycka i mig skiten, när hon cruisade in i hotellbaren...min lillasyster.

Hon den RAW ni vet, Louis Vuitton RAW...

Hon var toksvettig efter 2 timmars yoga och trött i armen efter sitt tunga matkasseinköp med RAWfood, hahaha

Neeej, jag garvar inte åt RAWfood grejen, jag garvar åt de systerliga kontrasterna liksom.

Jag satt där med mitt rosevinglas tittandes på min godispåse, makeup, färgat hår, lösnaglar, gloss med konstigt färgnummer och övervägde att sockerbomba mig, när just Valerie cruisade in med sin lilla matkasse...

...sin RAWfood kasse


1 kommentar: