26 maj 2011

Hur man dödar...

Never change a vinnande concept...

Hur tänkte de här då?

Ursäkta mig...allvarligt?

Var gick det fel...
 Kom de på den här kombinationen på förra firmafestens efterfest...typ där den osynlige fått ryggrad efter en pall öl och vågat ta ett kliv fram och äntligen fått kläcka ur sig den "DÄR" iden som han satt inne med...

Ja...jag ÄR irriterad, gillar det INTE...
...gillar inte att man laborerar med ett original.


Nej, jag tror inte att någon går igång på dessa och JA, jag tänker att HELA världen har samma smak som mig, hahahah

...ödmjuk skånsk tjej - NOT




Hur i hela världen kan man få för sig att doppa Ahlgrens bilar i choklad och fullständigt döda den goda ursprungsbilen???

Ja...jag är inne på helvetessocker området som jag har major problem att släppa...

NOT LIKE!!!

Nej, jag åt " bara" EN påse så att jag verkligen visste att jag inte bara inbillat mig...

Inside:

Lilla Mor: Lugn, jag ska sluta missbruka socker...jag VET men jag bara mentalt laddar för det STORA avbrottet...o neej, du behöver inte kommentera för jag VET din åsikt..., vart har jag fått min tydlighet ifrån, hahaha

Var glad för att jag har en RAWfood syrra som är clean inuti...vi liksom balanserar varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar