27 maj 2011

Mallis 3 helger sedan...

Paella time - Mallis

Detta inlägg har egentlige inget med Paella att göra, utan en dag som idag när det är så grått att utebelysningen behöver vara tänd  och man behöver vara plastad nerifrån och upp...då behöver man detta inlägg...

Förstå, det är 3 helger sedan på Mallis, högsta tänkbara högsommaren, galet, galet bra!

Blue Bar på beach Mondrago...


Jag blev helt till mig av JÄTTE grytan fick en lätt tvångstanke om att jag bara var TVUNGEN att få röra runt lite i grytan....vilket senior tillät mig...


 Man kan nästan tro att den här bilden är ett montage, hahaha

Observera själva "viket"  på handduken som jag ömt virat runt den STORA sleven...

Lovely...

 Grym va?

Helt suverän, serverades direkt på beachen...

Obs! Sandstrand till vänster o höger...

For the skiin!

Ha en grym fredag vänner!

2 kommentarer:

  1. vad snygga ni är alla mallisbabes!
    mysigt det ser ut :)

    SvaraRadera
  2. ...men som jag sagt 100 gånger, hur viktig är SOLEN?
    Darling, vi SKA dit...puss

    SvaraRadera