17 november 2010

Kung på kvällen, kung på dagen...

Godmorgon vänner!

Puh, kung på kvällen, kung på dagen...

Jag var alltså på ett väldigt roligt event igårkväll, en kill ölsträff för leverantörer/och kunder till Inbetween Entertainment.
Sjuttiofem ölstinna män hade samlats för garv, värsta, värsta utlottningen av prylar, produkter och mitt under deras kväll så var det dags för amazon kvinnan från skåne att ta plats, hahaha.

Jag valde att snacka om paketering, hur vi paketerar oss och om hur utsidan speglar insidan, hur ett bra självförtroende är grunden för din utstrålning.

Jag hade två ungtuppar som visade några olika outfits, jag blandade bl a Gucci, Paul Smith med H&M:s "trend" label som endast finns på två ställen i Sverige och 12 butiker i hela världen.

Ytterligheterna mellan en ullkavaj som var skräddad för 599:- och en Gucci kavaj för 9000:- är otroligt rolig för att de faktiskt inte kan se skillnad, gissar fel...
Många har en förutfattad mening om att H&M är skit, men gosh så schyssta kläder jag hittade ur Trend kollektionen igår, lägger upp bilder senare.

Står med mitt te, har stökat till i det minimalistiska huset, känner att det är ganska mycket nu, lite rörigt.
Snabba svängar mellan event, planering, möten, hem och torka av lipglosset, kasta klackaskorna för att kasta mig i soffan med Wiggo och se Halvåtta med flätade ben...
Jag bestämmer själv min agenda, jag vet.
Lägger ut fler bilder från igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar