29 november 2010

Mitt mellannamn är "Jätte"

Ibland så blir jag bara så trött på mig själv, ni vet...trött.

Jag är en svart eller vit person, allt eller inget, högt eller lågt.

Det innebär att oavsett om det är bra eller dåligt så är det iallafall "JÄTTE" någonting.

Det är så att jag ibland tror att det blev fel i kyrkan när jag döptes, att prästen missade mitt mellan

namn så det endast blev Anna Victoria, han glömde"JÄTTE"

Är det fint väder så är det "JÄTTE" fint väder, om det regnar så "JÄTTE" regnar det, jag är 

"JÄTTE" hungrig, "JÄTTE" glad, "JÄTTE" tydlig, "JÄTTE" driven, "JÄTTE" baksugen, neej, det vet i 
sjutton, nej, jag är nog aldrig jättebaksugen, fast det är ju klart om jag hade en Kitchen Aid, så hade jag 

antagligen varit "JÄTTE" baksugen.

Jag längtar "JÄTTE" mycket, jag saknar "JÄTTE" mycket, jag vill "JÄTTE" mycket och känner 

"JÄTTE" mycket.

Charmig tjej, eller hur?


Det är inte alltid lätt att ha "JÄTTE" boendes inom sig, det ser ni säkert på mitt liv och på vilken 

"JÄTTE" hastighet och "JÄTTE" tempo det har.

Det bästa är att jag oftast är "JÄTTE" glad, shit alltså, tänk tvärtom, "JÄTTE" scaaary!


Ibland så är det ett "JÄTTE" viktigt att stanna upp och känna efter, det är jag "JÄTTE" dålig på, men 

när jag väl gör det så blir det oftast "JÄTTE" bra.


Det är inte "JÄTTE" lätt att drabbas av "JÄTTE" känslor, men dock "JÄTTE" spännande.


Nu orkar jag inte skriva mer för det är "JÄTTE" tröttsamt.


Hur får jag in mer gråzon i mitt huvuud, går det eller är det helt enkelt meningen att jag ska vara 

"JÄTTE"





Har fått  många meddelanden i mob och inkorg om att ni inte kan kommentera!!!

Jag har försökt att fixa inställningarna så att det ska vara helt fritt, klicka på anonym och signera med 

ert namn så kommer ni att synas.

Jag är "JÄTTE"glad att ni vill kommentera för det är en "JÄTTE" feedback att ni tycker och

kritiserar.

Ni är "JÄTTE" viktiga för bloggen!

"JÄTTE" kärlek till er lovely!






7 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är JÄTTE charmig. Önskar att jag hade en liten del av all din JÄTTE engergi.
    Jag gillar verkligen att gå in på din blogg och få mig lite lyx och flärd och härliga skratt.

    SvaraRadera
  2. Underbart Lotta!
    Tack för att du kommenterar, me love!
    Vicky

    SvaraRadera
  3. J ätte
    Ä rlig
    T rendig
    T alandes
    E stetisk

    kontra
    L ögnare
    A patisk
    G ammal
    O sympatisk
    M esig

    Du ser, JÄTTE vinner och det ska inte vara på något annat sätt!
    puss

    SvaraRadera
  4. Underbart Jonna, lyssnar som vanligt på din kloka stämma!
    Puss

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag håller verkligen med Lotta,
    du är "jätte" härlig på alla sätt och vis =)
    Kram Viveca (Umeå)

    SvaraRadera
  6. Underbara ni - älskar när ni ger er tillkänna!
    Puss & tack för fab feedback!

    SvaraRadera