22 november 2010

Förnedring...

Jo tack, det gick bra...

Hur det kändes?

Nä men det kändes helt naturligt att ha en stor stålring i munnen som de latexbeklädde för att det skulle vara sterilt, en sugslang och en annan pipande löddningskolv (såg ut så).
Därefter så plastade de in HELA mig så visst sjutton undrade jag om de skulle disikera mig?

Hade min K ring och önskat att de skulle stänga gapet, minska flödet, dämpa ljudet eller WHAT?

Inget konstigt alls, bara en liten nim rotfyllning på Lidingö.

Ett bra sätt att straffa mig, det är att montera in ett halvt stålföretag o latex i munnen och därefter fråga o prata med mig...
Allvarligt?
 Jag höll på att svälja slangar och dra in latexduken genom näsan av all frustration.

Ett helt vanligt tandläkarbesök eller möjligen en casting till nästa "Latexkvinnans återkomst" moooaahhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar