24 november 2010

JEANS

Fick den galna tanken att ta fram mina gamla jeans och hälla i mig i dem.

Shit alltså, nu kommer jag faktiskt ihåg hur det var när jag nästan alltid använde mina ostretchiga jeans.

Vet ni, då hade man ju koll på sig själv, det är de jävla leggings/tunika mysmodet som sabbat att man
bara skenar iväg utan att ha en måttstock för vad som händer med ens hydda.

Allt överflöd samlas omedelbart runt midjan, en indikation och en omedelbar korrigering, om man nu kände för det.


Nej, bort med alla pösiga stretchgummiband och in med lite ordning igen, hahaha
Eller hur?

Favvo Replayjeans

4 kommentarer:

  1. Skenat iväg?! Du är ju smal som en vidja!

    SvaraRadera
  2. Nja...
    Om jag säger att jag INTE kunnat dra upp jeansen över låren under ganska lång tid, så är jag nästan tillbaka igen.
    Lätt att gå upp och ett helvete och gå ner, puhh

    SvaraRadera
  3. Men det är ju inne att ha lite hull nu ju!

    SvaraRadera
  4. men shit, kolla din midja på fotot, vad då överflöd? DU ÄR SÅÅ SNYGG!! ;-)
    o visst är det en härlig belöning att komma i favoritplaggen igen.

    Love you
    Kicki

    SvaraRadera