18 november 2010

Bloggkommentarer

Godmorgon vänner

Idag är det verkligen dan efter dan efter dan efter förra partyhelgen innan kommande dagar och mitt liv fortsätter precis som vanligt.
Jag fick säkert 15 sms/mail igår från frustrerade som inte kan kommentera på bloggen vilket är sååå tråkigt.

Jag vill börja med att säga er hur ENORMT mycket det betyder att veta att ni är där och läser/tycker till.

Jag har bloggen som min egen ventil men utan era kommentarer och åsikter så blir det inte levande.

Hacker Vicky har varit inne och ändrat i typ ALLA inställningar så när jag testar på en annan dator så verkar det som att det nu ska fungera med namn o mailadress, tyvärr så måste man skriva i en tråkig kodruta...
Om man kryssar i anonym, så ser jag verkligen ingenting, på Spotlife så kom ip-nummer upp, men nu är det bara "hemligt".

Ha en bra start på dagen, jag är ENORMT glad över att så många av er är kvar och att ni kommenterar, shit så underbart!
Idag syns det i mitt ansikte att jag kört "ganska" hårt  lite väl länge, ingen makeup biter och tantens mörka ringar under ögonen har gått över i en tragisk nyans, idag blir det burka vilket är passande eftersom det blev över en igår på eventet - tack Susanne!

Gårdagens event var grymt roligt - ca 50 mediakvinnor på topp...
Jag har fantastiska bilder, historier som jag lägger upp efter mitt möte idag.

Shit så inspirerande ni var och vilken boost ni gav.
vi hörs om en stund igen!
Smaack
Jag hjärtar er!



3 kommentarer: