28 november 2010

På väg till SciFi mässan i Älvsjö för lite egentid med den bästa av bästa.
Jag blir ju så galet nöjd över att Wiggo helt av sig själv vill klä  ut sig och gå sådan hela dagen - me love, orädd och full av egen vilja (ännu iallafall).

Han satt tyst o stilla hela tågresan dit, var liksom inne i sin värld...


 Det finns frivilligarbetare  och det finns frivilligarbetare, här är en söt lite sak.
Jag har svårt att förstå vuxna människor som åker från mässa till mässa för att klä ut sig och bara gå omkring och fotas med alla...
Jag hade dött om min K hade gått omkring i full mundering och låtsas varit Darth Vaider


 Här var jag lite vaken och drog med mig W genom massan för att ställa honom mitt ibland the troopers  på andra sidan så de trodde att han var en barn trooper, hahaha
Mamma nöjd, har man nu klätt ut sig och asat sig igenoom Stockholm i full mundering så kan man gott göra lite nytta, eller hur?

 Lite scary...

 Nöjd


Ful hemsk röd mustasch...


Gissa att man utsätter sig själv och sitt barn när man kastar sig huvudstupa rakt in bland leksaker på höjden o bredden, det vill till att man gjort upp innan vad som gäller...

 Ska jag köpa den här eller den här?



 Peter Grodan alive med W
SötaSuperSanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar