19 november 2010

Tjejöl del 4 - Simon the brave one

Årets julklappstips!

Micke Persbrandt är delägare i Frigo, männens grymma push-up kalsong.


Världens modigaste modell Simon ställde verkligen upp för det kvinnliga släktet och höjde vår kväll till nya höjder.

Jag hade inte det så tråkigt jag heller, men så är det att vara modellmamma, haha

Först så var jag tvungen att checka hur jeansen satt, ingen visste att vi skulle presentera en kalsong, vilket var hela poängen
 Check, check på hur hårt bältet satt, hahaha

 Sedan så började jag att leta  efter till Frigo kallingen...


Jublet var oändligt...

 När man drog i snöret så lyftes hela innerpåsen upp och paketet med det,  vilken  bula


Här ser jag dock att Simon har fuskat, hahaha, fy för...



Tack kära modiga Simon modell!
Alla tackar å det väldigaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar