23 november 2010

Pojke goes kille...

Före...




Inga prylar alls...zzz


Att få ett nytt rum var enormt efterlängtat och nästan lite tjatigt i mina öron.

Vi bestämde och satte igång, inga stora förändringar, ny säng, nya stolar, nytt skrivbord och luckor till

befintliga hyllor.


OBS! det viktigaste var skrivbord, papperskorg för då kunde vi verkligen göra läxan på hans rum, eller hur?


Efter...






På den turkosa väggen har han, lite ödmjukt, önskat krokar till sina medaljer o diplom.


Det efterlängtade skrivbordet som han inte suttit vid en endaste gång sedan det blev klart förrän igår, tack o lov.

- Mamma, jag vill verkligen ha en våningssäng!

-Tyvärr, det kommer att bli förstort här inne, (jag ogillar personligen våningssäng )

-Jag vill ha något mysigt vid sängen, ju?

Inga problem Wiggo, jag syr ett hus runt sängen...

Yeah, tjenare

Modern klonade sig för att få klart skiten, jag medger att det inte blev så bra som det var i mitt huvud,

en anings hemmagjort, men jag tar INTE ner det utan nu är det vad det är.

Är det typiskt mig att se det som ligger exakt framför fötterna och tänka att imorgon är en annandag, det

tar vi då...zzz

Satt och sydde kväll/natt med hela köksplanet upp o ner till ALLAS stora lycka, haha

-Det är bara att,...eller hur?

Nähä, ska det vara jämnt o rakt?

Hoppsan Helge!

Oavsett, jag fick det gjort, jag såg inga hinder och jag orkade - jävligt skönt nu.



Projekt är till för att lösas, tid är till för att dödas, eller hur?

1 kommentar: