18 november 2010

Tjejöl del 1 - vinster

Nu ska jag berätta om vilka vinster jag lyckades ro iland på detta enormt generösa event som InBetween Entertainment håller i en gång per år.

Jag lyckades alltså att ro iland 3 månaders träningskort och 3 tim PT på grymma Metropolis gym  runt hörnan på Stureplan, värde 5100:-!

Vad säger man till det?

"Jo händerna i taket,  jag ville riva hela haket", blev sååå glad.

Men hur tänkte jag då?

Det är ju suveränt med ett grymt träningskort om det nu inte vore så att jag förträngt bort någonting.

Vad?

Jo, att Einstein har ett guldårskort på SATS och helt nyligen köpt 33 st PT timmar på Lidingö.

Spontant så tänkte min hjärna

-Guuuud så bra med två ställen att kunna träna på, hahaha - knäpp, helknäpp!!!

Shit alltså, jag är INTE frisk men har ju helt klart hög potential att bli våldsamt vältränad.






2 kommentarer:

  1. du behöver inte bli våldsamt vältränad, har man din charm så måste man ha hänghäck och daller allt annat är osolidariskt mot oss andra
    Kram Doreen

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du bara äger bruden!!
    Kram

    SvaraRadera