19 november 2010

Tjejöl del 3 - Bitte Kai Rand

Hon kom ut, puh.
Hon klev ut ur sin burka, äntligen!

Söta Susanne kom till mig för att prova ut lite kläder, hon kom i den största gospelkåpa som någonsin skådats, puhh
Hon hade förvisso skrivit i sitt mail och undrat om jag verkligen behövde ett "fetto"
När någon skriver "fetto" så vet man genast att i 9 fall av 10 så är det i huvudet som det är "fetto" och inte kroppen.
När Susanne kom in i sin burka så började jag fundera på att det faktiskt kunde vara så att hon var ett fetto, eftersom jag inte överhuvudtaget kunde se hennes shape...

När "fettot" tog av sig sin burka så höll jag på att trilla omkull, ut kom en strl 38 som bara har tyckt att det varit apskönt med särk, haha

Söta Susanne, tack för att du bjöd på dig & mega tack för att du kom ur burkagarderoben  och visa hela fina dig.

 Väntar mig ett tack ifrån Jens!


 Lovely Michaela i paljettpolo
Fina Åsa i volangtopp

 Här ser man att jag smort in framsidan och armarna i brunutansol, det räckte visst inte till ryggen, well well, shit happens.

 Jenny visade olika strukturer och som går att mixa i all oändlighet.




2 kommentarer:

  1. Du är bäst :-), Vi kommer sakna dig i kväll på Lady Gaga.

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh, vi hade biljetter men insåg att det det blev för mycket efter mina 2 minst sagt intensiva veckor. Ha det fab, hade älskat att vara med och visa upp min brun/vita kropp.
    Puss

    SvaraRadera