24 november 2010

Ny & hel

 Nu är det på riktigt slut att " vara naturlig" skitet, åhhhhhh.

Jag har tagit av mig mina naglar i 2 omgångar för att bli basic, vara trygg i mina egna stumpar, inte bry mig och ständigt ha dem svarta.

Det gick ju skitbra - NOT

Jag har bokstavligen känt mig stympad, halv,  som en sliten torghandlardotter, allt annat än feminin iallafall.

Kände att jag fått NOG, så det var bara att bygga tillbaka de långa naglarna och inse att plastic is fantastic och tiden i basic bascamp är över.


 Scaaaary...


Oh happy happy day!

 Nej, nej, men så jobbar Pure & White...

Snacka om att försöka lägga munkavel på kunderna, först hos tandläkaren häromdagen och sedan här.

Jag VILL inte fatta, vill inte, vill inte...

2 kommentarer:

  1. Hmm, svårt att förstå det där. Jag skulle känna mig helt LOST med fejkade naglar...men det är väl för att jag är massös och behöver komma klient/kund nära inpå skinet...Kan tänka mig att jag skulle RETA gallfeber på hels scoutrörelsen om jag på hajkerna kom med målade fingrar :) Jag kör med glittriga tår istället :)

    SvaraRadera
  2. Hahah, underbart L8!
    Fast vet du, jag vill också komma in under skinnet, fast inte fysiskt såklart...
    Du ska ju vara som du är..
    Puss

    SvaraRadera