22 november 2010

U-lands brud?

Allvarligt talat!
Jag hade problem med en tand, ni som följde förra bloggen vet hur det gick när jag var hos slaktaren med rosa latex handskar, sådär bra faktiskt.


Jag hade problem med en kindtand, han bad mig resa mig upp ur stolen och garva på olika sätt för att han skulle kunna se om jag hade "ett schysst" smile och om det möjligen skulle synas att jag faktiskt skulle bli tandlös.
-Inga problem, sa han.

Själv så kändes det konstigt, en i-landsflicka med en u-lands käft, bad combo

När jag nu satt och kollade igenom veckans bilder så såg jag, vad?
Jo, ta mig sjutton så gapar amazonskånskan så in i att en hel fågelfamilj skulle kunna bygga bo i käften.

Allvarligt!!!
I ärlighetens namn så har jag tidigare fått en offert på ett inplantat, ett käftimplantat, en helt sinnessjuk scary.

Jag kan välja på två alternativ.
Nr.1  29 765:-
el
Nr.2   33 352:-
+ 2599 som tillkommer för extra kostnader i samband med ingreppet

Sinnessjukt dyrt!!!

Jag har verkligen dragit ut på vilket beslut jag ska ta, inte för att jag vill vara tandlös utan mer för att jag blir snål och inte i hela världen kan förstå hur det kan kosta ett mindre lands bmp?
Idag startar skiten, vare sig jag vill eller inte, uuuaahhh

2 kommentarer:

  1. Nej, så tråkiga pengar...Helt otroligt!!

    Härligt att din blogg är tillbaka:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy då. Roligare kan man ju absolut ha för pengarna!

    SvaraRadera