28 november 2011

Gucci sound...


Ja, jag ÄLSKAR skor...

...verkligen, verkligen ÄLSKAR skor.

Gillar mest highheels i olika former men är även en gigantisk fan av UGGs, oavsett om det är fashion 

or not...höga, låga, stickade, paljetter, mocka, svarta eller svarta eller pink...jobbar brett kan jag lugnt

påstå, hahaha

Just denna dag så ringde en väninna med lika starka läggning och svaga karaktär för skor.

Det slutade med att jag på något helt oförklarligt sätt hade köpt ett par nya skor som jag inte visste att jag behövde... 

Jag gjorde ett aktivt val och prioriterade...eh?
Vad jag vill säga med detta inlägg är ungefär samma som med mitt tidigare mascara inlägg...

Dyrt är INTE alltid bäst, som man kan tro...

Jag har använt dessa skor otroligt mycket, fantastisk läst och oerhört bekväma...MEN

...de LÄT ju, ja, ni hörde rätt...de LÄT.

Vet inte om jag måste förtydliga att det oftast låter om mig oavsett skor med läten eller ej...

Om jag använde dessa pjuck någon annanstans än i noisy miljö så vände sig precis exakt ALLA om, ALLA, ALLA, ALLA vände sig om...



Tryck på play, please




Jag gick tillbaka och förklarade att jag INTE kunde låte på det viset, speciellt inte efter vad jag 

betalat...nej, oavsett om de så hade kastat skiten efter mig...

Nu, efter 5 månaders betänketid, med skorna tillbaka skickade till Milano så får jag tillbaka mina 

pengar - puuhhhh

Förstår ni att jag gått omkring och låtit såhär - heeelt sinnessjukt!

1 kommentar: