8 november 2011

Slak


Ser ni likheten mellan basilikan och mina soulsisters?

Neej, de är inte slaka, inte övergivna...

De ÄR konstant törstiga!!!

Precis som mitt träningskonto...

Det är jävligt Törstigt...

Torftigt...och behöver HJÄLP !!!

En och en halv vecka kvar...

Sedan är det dags att leta fram alla träningskor och kläder igen...

Jag har då haft ca 8 veckors träningsstopp p g a min sträckning i ryggen...piss, helt enkelt.

Jag kan konstatera att jag tappat energi som ett rusande tåg, jag har slöat till mig, blivit tröttare och

dessutom tappat delar av min muskelmassa, vilket är deppigast av allt...

Deppigt för att jag slitigt så in i vassen för att få resultat.

Thomas uppmanade mig att hålla liv i  7 km - 10 km:s powerwalken under hela tiden...

Gick det bra???

NOT, inget roligt att gå i skogen, inte roligt att inte ha gymmet att komma till, inte roligt att inte ha

någon som smiskar upp en, inte roligt att inte ha alla roliga som tränar på gymmet att snacka med... typ.

Jag hade verkligen vant mig och saknar det som bara den, vilket är en otroligt skön känsla. 

Jag SAKNAR min träning...eh, lovely!

Om jag tänker på hur mycket tid jag lagt ner med Thomas på styrketräning, så är det sedan mitten av

december 58 tim + min egna förbränningsträning o styrka...puuhh (galet mycket, för mig)

Jag har VALT att prioritera det,  göra det till min LYX,  efter att dessutom träffat flera mupp-PT:ar så

stod ju klippan bara där, Thomas,den normala, som såg att jag inte skulle mönstra till lumpen...jag

kämpade till mig grymma resultat, för att vara mig,  som jag aldrig trodde att 

jag skulle få...liksom slö av naturen, typ.

Kämpade mig till typ en synlig muskel, hahaha

Med ALLT detta suveräna i bagaget, så är det jävligt deppigt att se att jag ändrat form på 6 veckor...

Med det menar jag att shapen på armar och axlar bara försvunnit...

Detta får mig då att reflektera över vilken färskvara träningen är, eller att det faktiskt är en livsstil...

Inget man bara cruisar in och punktkör...NOT!

Inte all or nothing...inte svart eller vitt...utan konsekvent!

Egentligen INGEN Vicky grej...
Jag har svårt att motivera mig om jag inte har ett tydligt utstakat MÅL, ser jag målet så tokstyr jag

skutan dit...

Inget MÅL, ingen motivation...

...då hittar jag som vanligt inte mina träningskläder, ingen aning var de är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar