21 november 2011

Total nystart...


Äntligen äntligen!

Åtta veckors träningsstopp är över och ingen är mer taggad än vad jag är.

Nu jävlar ska det tränas, hahaha

Jag ser hela scenariot framför mig, jag VET att jag måste ta det lugnt i början och det är där Thomas 

kommer in i bilden, vet att jag antagligen kommer att handikappad av träningsvärk i slutet av veckan,

men lääängtar så att få tillbaka min energi.

På åtta veckor så kan jag konstatera att det händer saker om man inte gör ett skit d v s att man inte rör 

sig nämnvärt vad man har gjort, musklerna slappas till och energin försvinner - don`t like!!!

Värst är verkligen att energin delvis försvunnit...

 Körde ett halvlugnt pass nu på morgonen med Thomas, denna lyx, lyx, lyx...

Maten är uppstyrd, träningskläderna framplockade och jag googlade på SATS för att åter hitta vägen dit, hahaha.

Oh happy happy DAY!

Fram för inre styrka och balans - yiiihaaajj

Balanserade människor I LIKE...


Ägg eller gröt, te,  blodgrape & avocado

 LYX -  Thomas

 Träningskläderna framtagna...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar