19 november 2011

Shopping

Det sköna o mysiga med att ha Wiggo med sig när man handlar...

...är att man VERKLIGEN får med sig hem det viktigaste och planerade, hahaha

Va???

Skulle det ha med mig att göra???

Tror inte det, hahaha

Om jag inte sagt stopp efter det här så hade vi även haft en tomtemask med skägg, julkulor, glitter, lite

videofilmer m m.

En annan rolig liten detalj är att han alltid vill köra den lilla barnkundvagnen, vilket inte spelar mig

någon större roll...OM det inte var för att det alltid slutar med att jag står med ägg, frukt, o dyl i 

famnen för att vagnen visst blev för full...igen.

Jag är dessutom dum nog att varje gång tänka att det INTE kommer att bli som de andra gångerna, hahaha...

Min STORA fråga idag har varit:

Hur i HELA världen får jag användning av en Kitchen Aid när jag ska bygga pepparkakshus?

Har inte funnit svaret ännu...puuhh

Har ingen Kitchen Aid...ännu, puuhh


Nedan ser vi en happy 5 målsskytt och hes hejaklacksmorsa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar