30 november 2011

OnePiece - snyggaste

Jag är INTE någon fan av vuxna i Teletubbie Onepiecedressar alls...

Det må vara mysigt och JÄTTE bekvämt men det hjälper överhuvudtaget inte min smak, inte ett skit.

Men...den här tycker jag är riktigt schysst, till kids o halvstora

Jag kan tycka att "stora", vuxna  snowboardare, slappa, långhåriga som lever looken, är super schyssta i det.

Såg även på Bread and Buttermässan i Berlin coola snowboardkillar som gick omkring med 

Onepiecen knuten i midjan - me LIKE!

Senaste tillskottet se nedan, tyvärr dålig bild


4 kommentarer:

  1. Jag tycker den bilden på One Piece är ganska cool faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Hej :-)
    Precis denna som Emelie har!

    Normalt sett gillar jag inte dessa men den här är faktiskt riktigt snygg. Ändrade åsikt när Emelie fick hem denna.
    Kram på dig!
    Susan

    SvaraRadera
  3. Onepieca gör man bara hemma, aldrig att jag skulle ha den på stan.

    Alex

    SvaraRadera
  4. Den ÄR skitsnygg, den första riktigt snygga...enligt mig!
    Missade jag att skriva det, hahaha.
    Jag vill att Wiggo ska ha en...han vill ha turkos, jag vill att han ska ha stars and stripes el nu den här, efter att ha sett den...jag vet också att det INTE är jag som bestämmer, fast jag vill...

    SvaraRadera