21 november 2011

Stadium Winter Jam 2011


Totalt dressad från topp till tå i skidkläder, studsade min entusiastiska darling in på 

Stadium Winter Jam i lördags.


Delar av familjen brukar hänga där varje år, (inte jag dock) och kolla på

extremskidåkarna/snowboardarna när de

tävlar....vilket är såååå galet häftigt!

Hade hoppats få se Årepuma Petras extremt duktiga son  hoppa men han hade åkt dagen innan.

Jag tänkte hela tiden tanken på om det hade varit min son som kastat sig ut, hoppat, skruvat,

voltat...ja, herre min gud om jag hade pallat det...puuuhhh???

Men satan så galna och enormt begåvade de är...

Det var en explosion av knallfärger, coola kids, små, mellan och stora...

Grymma speakers och sjuukt bra musik satte stämningen på super topp !

Det var som en enda stor preafterski - galet galet inspirerande.

Jag stod bokstavlingen helt stilla, kollade på hoppen, gungade till musiken och överöstes av en enorm 

adrenalinkick, bara av att stå där helt stilla och glo.

En coolare catwalk att inspireras av fick man verkligen leta efter...

Folkligt, avslappnat, färgstarkt, ungt, coolt, personligt, eget, kaxigt, utstickande med enormt 

självförtroende...så såg det ut och det berörde...

Ville omedelbart åka skidor, bli skibum...ja, jag fångades känslomässigt av hela arrangemanget - 

GRYMT coolt & Wiggo happy happy.

Att komma svart klädd var ett smart drag - syntes typ bland alla färgerna, hahaha




Redo för flera timmars WinterJam


...rosa headset, puuh

Varm och entusiastisk



Tighta killar...

Marshall Man









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar