5 december 2010

Andra Advent

Godmorgon vänner!

Har sovit som en prinsessa och endast varit vaken i 15 minuter vilket är ett ENORMT framsteg efter 8 nätters hostorgie, puh.

Jag kan kanske lämna min källare, min borg mitt nya hem redan ikväll - moooaahhhh.

Söndag utan tidiga aktiviteter och jag är oh happy happy jätteglad.

W & K har bakat scones, vi pratar julen, W pratar julklappar.

Wiggo informerar oss tydligt att vi inte behöver kolla på nätet eftersom tomten hör allt så vet han exakt vilket Lego eller vilket spel han önskar sig...

Samtidigt så vet han att tomten inte finns, men tycker att vi borde vara otroligt glada som slipper surfa runt efter artikelnummer och namn på saker, eh...eller hur?

Jag har faktiskt lite julstämning idag, brasan toksprakar, jag är braschef  och det går kanoners.

Jag skulle kunna gå i morgonrock hela dagen och bara skrota...

I eftermiddag så är det hockeyträning och fotbollsmatch inomhus på Bosön.










1 kommentar:

  1. Mycket fina och som jag brukar säga, konstnärliga bilder. Likealot ;)

    SvaraRadera