12 december 2010

Störst av allt - KÄRLEKEN

Ok, så här är det...
Är det någonting som är tydligt och viktigt i livet så är det närhet till andra människor som betyder någonting för en.
Att bo i Stockholm är fantastiskt men en sak som är riktigt, riktigt tråkigt är att inte ha sin familj & närmsta vänner nära inpå.

Därför är det såååå mysigt när man som nu i helgen kommer ner för att fira jul, går in genom dörren och möts av en hel klan med enormt hög fysisk bekräftelse faktor, såååå mysigt.

Det blir tydligt hur mycket man saknar det, det blir tydligt hur mycket det betyder, det blir tydligt hur viktig det är.
Det tog ca 30 sekunder efter det att min bror o far kommit innanför dörren innan Wiggo satt kloss med dem, hängde på Gustafs rygg, brottades, kramades, kliades, allmänt bara hängde ihop med dem tills dess de lämnade min mors byggnad...
Jag känner mig rik och lycklig för lilla W

Störst av allt vänner -  är KÄRLEKEN

Morfar & Wiggo

 Min far
 Finaste Anna svägerska & bror Gustaf




 Wiggo & min mors man, bästa Bartil

 Wiggo & favorit Gustaf
 Så här såg kvällen ut - Lego byggning
Inte släppa taget om sin morbror på hela kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar