13 december 2010

Frisk - NOT!

Som den gnälliga kärring som jag blivit så kan jag bara konstatera att det nu måste vara slutet på min ohälsa...
Detta händer aldrig, jag är lyckligt lottad trots heavy tempo men något har hänt sedan september?

Kan det vara dr Fernandez som i Palma överdoserade alla medikament  när jag fick halsfluss o trumhinneinflammation?
Kan det vara hans fel...?
Kan det vara så att det var han som gav mitt immunförsvar en dödsstöt?

Kan det vara så att sprutan i skinkan som ingen vet vad det var för spruta, som kostade 500:- och som "alla" turister brukade ta om de ville bli snabbt friska...eh, vad svarade man på den?
-Åhh, Fernadez, give it to me och därefter blottade jag min skinka snabbare än kvickt, dumma brud alltså...
Det gick fyra veckor sedan så fick jag tillbaka min halsfluss o ny antibiotika i 10 dagar, därefter fyra veckor min skithosta med virus i luftrören, inhalator och idag, till sist...
urinvägsinfektion & munsår...lite läckert - NOT!

Det känns som att jag är i behov av en schysst lugn lovely semester där tanten får vila upp sig och immunförsvaret får en chans att återhämta sig, hahaha.

Men , jo tack...annars så är det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar