4 december 2010

Hallå?


Nej, jag har inte tröttnat på er...

Nej, jag har inte tröttnat på bloggen...

Jag lyckades med följande inatt vänner.

Nu kommer jag att låta som en gammal gnällkärring och så får det tyvärr bli för så här blev det.

För er som är vän med mig på facebook, ni har redan hela storyn så ni får hoppa över detta.

Jag har som tidigare  berättat sovit två våningar ner från övriga familjen i sju dagar p g a att jag mitt i 

natten fått akut mega torrhosta som inte upphört under en timmes tid, så den här kvinnan har suttit nere

i mörkret och hostat, hostat  och hostat, nog om det.

Jag råkar ha en väldigt omtänksam granne som igår skickade in sina blonda änglar i eskort med en 

mega ultra jätte dunderhäst medicin som skulle få tyst på mig.

...så blev det.

Jag gick ner i min källare, till min camp, min borg, mitt hem, förberedde och hällde upp en slurk av 

denna magiska dryck.

Jag kan bara berätta att jag inte hostat en endaste gång på hela natten, bra va?

Däremot så vaknade jag 02.40, inte vaken utan fet KLARVAKEN...

Kristallus, gigantus, våldsamus "JÄTTE" vaken till kl 06.00

Jag låg icke hostandes och skruva, vred och vände på HELA mig  i 3 tim 20 min?

What?

Som ett jävla skämt låg jag klarvaken och försökte gilla läget - NOT

Jag lyssnade på musik, men det gick sådär, först för ösigt, sedan för lugnt och till sist så fick jag stänga 

av

  för då hade jag snurrat in mig i hela skiten.

Klockan valde att ringa kl 06.30 för vi hade en hockeymatch med samling kl 08.00.

Hela ansiktet hängde som ett enda stort parti löst slappt skinn med mörka partier.

Jag skriver inte detta utifrån ett skönhetsperspektiv utan utifrån fakta och det är att om jag inte får sova

så hänger och slänger hela ansiktet  i flera timmar innan det hittar sin plats, sjuuukt tråkigt.

Väl på väg till matchen så fick de släppa mig halvägs för att jag mådde så galet illa samt kände mig yr...
Gick 20 minuter i det iskalla vädret på den helt öde ön, såg matchen, hejade o gapade och därefter

kom jag hem, hoppade i säng med 3 täcken och har toksovit tills nu, tanten har sovit  i ca 5 timmar 

vilket ger hopp om kvällen.

Det här är synnerligen ointressant information men jag väljer ändå att informera varför bloggen varit 

oaktiv tills nu.

Strax är det tennisturnering mellan 16-20 och lilleman ska glänsa enligt honom själv, hahaha

Ödmjuka familjen har snackat.

Vi hörs om en stund igen, vänner!

Love/
V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar