1 december 2010

ElinMaria boutique

Elin Maria är en ung, enormt driven tvåbarnsmamma, egenföretagare och designer.

Hon driver med stor framgång sin livstils butik i Eskilstuna sedan 17 år tillbaka.

Hon designar små egna kollektioner som hon blandar in i sitt breda koncept.

Det finns en otroligt stor damavdelning med skor, en herravdelning, en inredningsavdelning, en ekologisk kafe del, det finns en liten bokavdelning, en avdelning med  norska Tromborgs makeup och ansiktsprodukter samt färska blommor.

Håll till godo och njut av bilderna.




















Vet ni, nu säger google att jag har fullt på mitt Picasa album för bloggen, vilket är katastrof eftersom bloggen ska vara full av bilder...

Jag fattar ingenting...

Var är min grymma it-slav?

Var är du?

Jag har provat att ta bort bilder med de försvinner inte - åhhhhhh, don`t like!

Håll tillgodo med dessa bilderna så länge så kommer det fler på deras övriga fina avdelningar.

Einstein har checkat ut visst...grrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar